یادداشت های یک عقرب صورتی !

خرید بک لینک

پونزده ساله که می رم عراق عجم و میام ، درست از زمانی که پامو می ذارم اون جا ، سردی می کنم تا زمانی که برگردم . واقعن ماهیت این قضیه و مکانیسمش رو نمی فهمم و از اون مهم تر این که یعنی من بعد از ۱۵ سال به آب و هوای اون جا عادت نکردم ؟!

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 18:02

۱- هیچ کس کامل نیست .۲- یادمون باشه هر حرفی رو می شه به زبون آورد ولی نمی شه برش گردوند .۳- همه درخور احترامن . همه ! ۴- اگر از جای دیگه ای ناراحتیم سر کس دیگه خالی نکنیم .۵- قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم .۶- در عصبانیت حرف نزنیم و تصمیم نگیریم .۷- به حریم شخصی و خصوصی دیگران احترام بذاریم .۸- اگر معتقدیم باید به نظرات دیگران احترام گذاشت ، پس به نظرات همه احترام بذاریم نه فقط یه عده ی خاص !۹- مهربانی چیزی نیست که بشه براش قیمت تعیین کرد .۱۰- جو گیر نباشیم !۱۱- فرهنگ فضای مجازی رو داشته باشیم . قرار نیست همه باهامون موافق باشن . پس می تونن مخالفت هم بکن یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: دوازده فرمان اوستا,دوازده فرمان,دوازده فرمان موسی,دوازده فرمان, اسلام, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 15:34

آخرین تراوش ذهن بی کار من اینه : عشق چیزی مانند صفر است . همان گونه که صفر در سیستم اعداد تعریفی ندارد و موهوم نامیده می شود ، عشق نیز ماهیتی موهوم وغیر حقیقی دارد . بالا و پائین شدن سطح هورمون ها در بدن رابطه ی مستقیمی با این مفهوم موهوم دارد .

یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 0:24

تو راه که میومدم ، با خودم فکر می کردم و نمی دونم چرا یهو یاد یه واژه به گویش گیلکی افتادم . در دوران دانشجویی به واسطه ی این که با عده ای از بچه های رشت رفیق بودم و حشر و نشر داشتم و البته نوع حرف زدن یکی از این نازنینان که سه کلمه ی اول رو فارسی و باقی رو به گویش گیلکی صحبت می کرد ، ناگزیر گیلکی هم یاد گرفته بودم . امروزه هم می تونم گلیم خودم رو در گیلان از آب دربیارم ولی اعتراف می کنم که صحبت کردن به گیلکی برام مشکل شده و بیشتر شنونده ی خوبی هستم ! واژه ای که به ذهنم اومده بود ،«سواپلان» به معنی آبکش بود . در آذری هم آبکش رو «سوماخپالان» می گن و داشتم به ر یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 16:09

حین خوردن چای بعد از صبحونه ، داشتم به کارهایی که در بیست و چند سال پیش انجام دادم فکر می کردم . عکاسی ، مشاوره صنعتی ، مدیریت تولید ، تولید کارهای صنایع دستی ، قالی بافی ، پیمان کاری ، مشاوره در قوه قضائیه ، معلمی ، نجاری ، مسافر کشی ! طراحی داخلی ،کار در مشاور املاک و ... این ها مهم ترین هاش بودن . واقعیت اینه که به سری از کارهایی که انجام دادم فقط به جهت «غم نان» بوده و بس ! بیشینه ی کارهایی که انجام دادم رو دوست داشتم و اون هایی رو که از سر اجبار انجام دادم رو سعی کردم با علاقه انجامشون بدم که برام آزارنده نباشه . از انجام هیچ کدوم هم ناراضی نیستم . دلیل یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: ابوالمشاغل نادر ابراهیمی,ابوالمشاغل کیست,ابوالمشاغل ا خ,ابوالمشاغل دولت,ابوالمشاغل ایران کیست,ابوالمشاغل ایران,ابوالمشاغل دولت یازدهم,ابوالمشاغل آکادمیک ایران,ابوالمشاغل های دولت,کتاب ابوالمشاغل, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 16:21

صفحه بندی